اخبار دفتر
پارسانیا
1397/11/4 پنجشنبه عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی: دفتر تبلیغات اسلامی از سنخِ کار سیاست گذارانه رهبر معظم انقلاب را انجام می دهد عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دفتر تبلیغات اسلامی زیر مجموعه دفتر مقام معظم رهبری است و از سنخِ کار سیاست گذارانه رهبر معظم انقلاب را انجام می دهد و از سنخ کار خود شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا "عضو هیأت امنای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم" اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی مانند هیچکدام از مراکز آموزشی و پژوهشی کشور تعین یافته نیست، بلکه زیر مجموعه دفتر مقام معظم رهبری است و از سنخِ کار سیاست گذارانه رهبر معظم انقلاب را انجام می دهد و از سنخ کار خود شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

وی گفت: شورای حوزوی که در دانشگاه باقرالعلوم(ع) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی شکل گرفت، وظیفه خودش می داند که در حوزه سیاستگذاری نظام خدمت کند و به همین دلیل، اقتضای دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی این است که مستقیماً عهده دار کار پژوهشی و تحقیق نباشد.

عضو هیأت امنای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم افزود: تمام ظرفیت دانشگاه باقرالعلوم(ع) می تواند به عنوان یک پایلوت باشد که در خدمت شورای عالی انقلاب فرهنگی و دبیرخانه آن است و حضور حجت الاسلام والمسلمین واعظی در شورا هم این روابط را تسهیل می کند.