اخبار دفتر
عصر شعر کریمه اهل بیت
1395/10/23 پنجشنبه همزمان با شب وفات حضرت معصومه (س)؛ عصر شعر کریمه اهل بیت(س) برگزار شد  همزمان با شب وفات حضرت معصومه (س) عصر شعر کریمه اهل بیت به همت انجمن شعر مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، محفل ماهانه شعرخوانی طلاب (حجره های ساحلی) با محوریت شعر اربعین در نگارستان اشراق قم برگزار شد. موضوع این محفل شعر که فراخوان آن از پیش منتشر شده بود، شعر مذهبی آیینی ویژه کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س)  بود. 
شایان ذکر است در این محفل شعرای حوزوی و غیر حوزوی و جمعی از علاقمندان به شعر حضورداشتند، که آقایان سید رضا شرافت، میثم داوودی، یوسف رحیمی، محسن کاویانی، محمد جواد الهی پور، رضا یزدانی، علی اصغر شیری، عباس همتی، صدرا کاوه، و خانم سیده اعظم هاشمی‌نیا اشعار منتخب خود را خواندند. 
همچنین سید بشیر حسینی رئیس انجمن شعر طلاب ازمهمانان این محفل به صورت افتخاری شعری از آثار خود را خواندند.
در خاتمه سید محمد جواد شرافت مجری این برنامه ضمن تشکر از حاضرین اعلام کرد برای این محفل 60 اثر ارسال شده بود که اشعار خوانده شده در عصر شعر کریمه اهل بیت (س) منتخب این آثار بود.
گفتنی است این محفل با همت انجمن شعر مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات برگزار شد، که با موضوع از پیش مشخص شده میزبان شاعران حوزوی و علاقمندان به شعر حوزه بود.