اخبار دفتر
کمساری
1396/8/9 سه‌شنبه معاون فرهنگی و هنری مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) تأکید کرد: لزوم استمرار نقاط قوت دفتر تبلیغات اسلامی معاون فرهنگی و هنری مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) گفت: دفتر تبلیغات اسلامی نهادی تخصصی می باشد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب نماد روشنفکری حوزه است و این ویژگی باید در نشریات آن نیز متبلور باشد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علی کمساری با حضور در غرفه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، اظهار داشت: یکی از امتیازات و نقاط قوت دفتر تبلیغات اسلامی در طول سال های پس از تأسیسش ، برخورداری از سامانه مطبوعاتی تخصصی، متکثر و متنوع و تأثیرگذار بوده است.
وی با بیان این که سال های درازی است که دفتر تبلیغات اسلامی نامش با نشریات تخصصی گره خورده است، گفت: این دفتر توانسته در سطح جامعه با خصوص در میان نخبگان و علاقه مندان به نشریات دینی مخاطبین خاص و ویژه خود را پیدا کند. 
معاون فرهنگی و هنری مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) تصریح کرد: برخی از این نشریات به خصوص نشریات حوزه فقه در سال های گذشته جریان ساز بوده اند که این نقطه قوت دفتر تبلیغات اسلامی بوده و است. در شرایط جدیدی که جامعه ما نسبت به نشریات کاغذی فاصله می گیرد، توجه به این سلیقه مخاطب باید در دفتر تبلیغات اسلامی به صورت جدی تری نگاه شود.
وی با اشاره به لزوم استمرار نقاط قوت دفتر تبلیغات اسلامی افزود: یکی دیگر از نقاط قوت دفتر تبلیغات اسلامی، نشریات حوزه کودک و نوجوانی بود که تقریبا در کشور چنین نشریاتی را نداشتیم که در سه بخش خردسال، کودک و نوجوان و جوان بتواند مخاطبین خود را به صورت منظم در طول سالیان سال حفظ و با آنها ارتباط برقرار کند، این نقاط قوت باید همچنان مورد توجه و حمایت قرار بگیرد. 
حجت الاسلام والمسلمین کمساری با بیان این که نشریات دفتر تبلیغات اسلامی از ماهیت خود نباید فاصله بگیرد، اظهار داشت: به هر حال این دفتر نهادی تخصصی است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب نماد روشنفکری حوزه است و این ویژگی باید در نشریات آن نیز متبلور باشد.