جدیدترین عناوین
arm pajoheshgah
مركز اطلاعات و مدارك اسلامي به عنوان برترين مركز اسلامي در حوزه مديريت اطلاعات شناخته شد مركز اطلاعات و مدارك اسلامي در همايش «هم انديشي پيرامون بومي‌سازي استانداردهاي حوزه مديريت اطلاعات» به عنوان برترين مركز اسلامي در حوزه مديريت اطلاعات شناخته شد.
شركت پارس‌آذرخش با اتكا به پروژه هاي استانداردي كه در حوزه كتابداري و اطلاع‌رساني به ثمر رسانده و حساسيتي كه نسبت به جايگاه استانداردها در اين حوزه دارد با همكاري انجمن كتابداري و اطلاع‌رساني ايران، همايشي تحت عنوان «هم انديشي پيرامون بومي‌سازي استانداردهاي حوزه مديريت اطلاعات»  در سالن شريعت‌زاده كتابخانه ملي برگزار نمود.
محورهاي همايش عبارت بودند از: استانداردهاي حوزه مديريت اطلاعات،  چالش‌هاي بومي‌سازي استانداردها در ايران و  رويكردها و نگرش‌هاي نو در كاربردپذيري استانداردها
در اين همايش ابتدا دكتر فتاحي  استاد دانشگاه در حوزه استانداردهاي كاربردي به ايراد سخنراني پرداخت و از مركز اطلاعات و مدارك اسلامي  در جهت تلاش براي رسيدن به استانداردهاي مديريت اطلاعات تشكر و تجليل كرد.
 دكتر عابس حري چهره ماندگار عرصه اطلاع رساني ايران نيز  در اين همايش از مركز اطلاعات و مدارك اسلامي در جهت تلاش براي رسيدن به استانداردهاي مديريت اطلاعات تقدير و تشكر كرد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران
مجری سایت : شرکت سیگما