6
1396/9/20 دوشنبه ویژه برادران حوزوی و بستگان درجه یک آنان؛  دوره های آموزشی هنری برگزار می شود  دوره های آموزشی هنری به همت مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می شود. 
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، واحد آموزش مرکز فرهنگی هنری اقدام به برگزاری دوره های آموزشی در رشته های مختلف ویژه برادران حوزوی و بستگان درجه یک آنان کرده است. 
دوره آموزش «خط تحریری» یکی از این دوره ها است که با ارائه مصطفی اسکوئیان هر چهارشنبه از ساعت 16 تا 17:30 برگزار می شود. هزینه ثبت نام در این دوره 30 هزار تومان می باشد. 
دوره آموزشی «داستان نویسی» از دیگر دوره هایی است که مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می کند. این دوره با ارائه حجت الاسلام محمدجواد جوان آراسته شنبه ها از ساعت 16 تا 18 برگزار می شود. هزینه ثبت نام در این دوره 40 هزار تومان می باشد. 
دوره آموزش مقدماتی «عکاسی» یکی دیگر از دوره ها است که توسط با ارائه حسن الماسی هر دوشنبه از ساعت 16 تا 17:30 برگزار می شود. هزینه ثبت نام در این دوره 30 هزار تومان می باشد. 
از دیگر دوره های این مرکز، دوره آموزش «طراحی» است، این دوره با ارائه سید علی قافله باشی یکشنبه ها از ساعت 16 تا 18:30 برگزار می شود. هزینه ثبت نام در این دوره 30 هزار تومان می باشد. 
دوره آموزش مقدماتی «خاطره نویسی» با ارائه حجت الاسلام محمدمهدی بهداروند هر چهارشنبه از ساعت 15:30 تا 17 برگزار می شود. هزینه ثبت نام در این دوره 40 هزار تومان می باشد.
علاقه مندان برای شرکت در این دوره ها می توانند تا 30 آذرماه از طریق تماس با شماره تلفن 5116 - 371160 - 025 نسبت به نام نویسی در این دوره ها اقدام کنند. 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما