صفحه اصلی | عضویت در خبرنامه | معرفی دفتر | پیوندها |  ارتباط با ما

 

 
 

 

 
 
       

English

العربیه

ویژه نامه

پیام روز

همایش ها

نظرسنجی

 

09_201314.jpg
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی : خلاقیت طلاب حوزه علمیه در عرصه هنر آشکار شده است رئیس دفتر تبلیغات اسلامی گفت: در حال حاضر حوزه در شرایطی است که توانسته است خلاقیت خود را در عرصه هنر بروز دهد و به شکوفایی برساندو البته تلاش‌های انجام شده در این دو سال بسیار خوب و نوید بخش است.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی، در مراسم رونمایی از 67 اثر ادبی، هنری، تصویری این مرکز، با اشاره به نزدیک شدن ایام فاطمیه، اظهار کرد: تقارن نوروز و سال جدید با اسم و نام حضرت فاطمه (س) سبب توجه بیشتر به اهل بیت (ع) می‌شود و برکت زندگی را افزایش می‌دهد.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره مجموعه فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی، افزود: محصولات ارائه شده امروز، حاصل خلاقیت هنری افرادی است که در این راستا حرکت فرهنگی انجام داده‌اند.
وی با اشاره به حرکت خوب انجام شده در حوزه نشر آثار، تصریح کرد: در حال حاضر حوزه در شرایطی است که توانسته است خلاقیت خود را در عرصه هنر بروز دهد و به شکوفایی برساند، البته تلاش‌های انجام شده در این دو سال بسیار خوب و نوید بخش است.
حجت الاسلام واعظی با اشاره تلاش برای شکوفایی بیشتر، عنوان کرد: کارهای انجام شده بسیار خوب و شایسته است اما نباید سبب درخشش کاذب ذهنی در فرد شود، بلکه باید سبب تلاش بیشتر برای کسب موفقیت‌های بیشتر شود و ما با این درخشش طلایی فاصله داریم که باید این فاصله برداشته شود.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره با اشاره به کار مهم دفتر تبلیغات اسلامی، عنوان کرد: مهم‌ترین هدف در حال حاضر جریان سازی است که باید این جریان سازی نمودی عینی و علمی در جامعه داشته باشد، زیرا جریان سازی شاخص خوبی برای نشان دادن حرکت‌های علمی است.
وی با اشاره به اهمیت مخاطب‌شناسی در جریان سازی، گفت: بدون سنجش ذائقه مخاطب، هیچ اثری موفق نمی‌شود، البته در این راستا باید از فکر نو، البته همراه با فق‌های نو و جدید نیز بهره گرفت.
حجت الاسلام واعظی با اشاره به اهمیت اثر در جریان سازی، افزود: علاوه بر نو بودن و ذائقه مخاطب محتوا نیز در جریان سازی تاثیر گذار است که محتوای آثار جشنواره اشراق دینی است، البته وجه تمایز آثار جریان ساز با سایر آثار‌‌ همان نگاه دینی و الهی است.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره با اشاره به آسیب‌هایی که جریان سازی را تهدید می‌کند، خاطرنشان کرد: در این زمینه کمیت گرایی و نگاه به تعداد آثار آسیب جدی است، بنابراین باید کیفیت آثار توجه ویژه داشت و از آن غافل شد.
 
امتیاز دهی
 
 

 
 
 

صفحه خانه   |   بانک اطلاعات   |   خدمات الکترونیک   |   محصولات فرهنگی   |   پایگاه های وب    |   روابط عمومی

 

www.dte.ir

Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما