صفحه اصلی | عضویت در خبرنامه | معرفی دفتر | پیوندها |  ارتباط با ما

 

 
 

 

 
 
       

English

العربیه

ویژه نامه

پیام روز

همایش ها

نظرسنجی

 

s
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی: همایش بین‌المللی نکوداشت مقام علمی و اخلاقی آیت‌الله آصفی برگزار می‌شود معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به شخصیت برجسته آیت‌الله آصفی گفت: همایش بین‌المللی نکوداشت مقام علمی و اخلاقی آیت‌الله آصفی با عنوان الگوی مجاهدت عالمانه، مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی، نشست رسانه ای همایش بین‌المللی نکوداشت مقام علمی و اخلاقی آیت‌الله محمدمهدی آصفی به عنوان الگوی مجاهدت عالمانه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و محمدجواد صاحبی دبیر عملی کنگره در سالن جلسات این معاونت برگزار شد.
در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد با بیان اینکه کنگره علمی و اخلاقی آیت‌الله آصفی توسط دفتر تبلیغات اسلامی قم وبا همکاری برخی نهادهای حوزوی برگزار می‌شود اظهار کرد: ارائه الگو و اسوه، از ساز و کارهای تربیت دینی است و تاکید قرآن در نقل قصص انبیا نیز بر این اساس است.
وی بیان کرد: سال‌هاست که دفتر تبلیغات اسلامی با نگاه ارائه الگو و اسوه برای مبلغین و طلابی که بحث تبلیغی را پیگیری می‌کنند نکوداشت‌های مختلفی را برگزار می‌کند.
 معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم افزود: در رویکرد جدید به این نتیجه رسیده‌ایم که برای برخی شخصیت‌ها باید نکوداشت ویژه‌ای برگزار شود.
 وی تصریح کرد: کثرت آثار قلمی، مجاهدات در عراق و ایران، خدمات اجتماعی نسبت به ایتام و بی سرپرستان و دنیا گریزی از آیت‌الله آصفی شخصیت ویژه‌ای را ساخته‌ است و امیدواریم که بتوانیم با این همایش شخصیت بزرگ ایشان را معرفی کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد با بیان اینکه از آیت‌الله آصفی بیش از 200 جلد کتاب گردآوری شده است گفت: امیدواریم که در این همایش بتوانیم مجموعه آثار و مقالات وی را در قالب یک مجموعه فراهم کنیم.
وی ادامه داد: معرفی شخصیت آیت‌الله آصفی و تشویق جوانان به پیمودن این راه بخشی از اهداف این همایش است.
 معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه آیت‌الله آصفی در قله زهد و دنیا گریزی قرار دارد گفت: وی در پرداختن به مسائل جدید فقهی کم نظیر است و تجلیل از وی تجلیل از شش دهه مجاهدت عالمانه در مکتب اهل بیت(ع) است.
 
امتیاز دهی
 
 

 
 
 

صفحه خانه   |   بانک اطلاعات   |   خدمات الکترونیک   |   محصولات فرهنگی   |   پایگاه های وب    |   روابط عمومی

 

www.dte.ir

Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما