صفحه اصلی | عضویت در خبرنامه | معرفی دفتر | پیوندها |  ارتباط با ما

 

 
 

 

 
 
       

English

العربیه

ویژه نامه

پیام روز

همایش ها

نظرسنجی

 

دردفترتبلیغات اسلامی خراسان رضوی صورت گرفت؛ نمایش ونقد فیلم حق سکوت با حضور تهیه کننده وکارگردان آن برای اولین بار در کشور فیلم حق سکوت با حضورتهیه کننده وکارگردان این فیلم بعد از جشنواره فیلم فجر، برای اولین بار در کشور در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی قبل از اکران عمومی روی پرده رفت.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبیغات اسلامی خراسان رضوی ، این نشست به همت اداره هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان و با حضورمدیران کل آموزش و فرهنگی تبلیغی دفتر خراسان در سالن همایش های این دفتر برگزار شد.
 فیلم سینمایی حق سکوت ، اولین فیلم محمد هادی ناییجی در مقام کارگردان و سومین فیلمی است که رضا میرکریمی در جریان ایجاد یک جریان جدید در سینمای ایران با حمایت از فیلم ‌اولی‌ها تهیه‌ کرده است . فیلم حق سکوت توانست به سی و دومین جشنواره ی فیلم فجر در سال 92  راه یابد و سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه ( هادی ناییجی ) را از آن خود کند . فیلم حق سکوت در آمل ، قم و تهران فیلمبرداری شده است .
داستان فیلم حق سکوت ، روایت گر یک روحانی مبلغ است که درگیر اتفاقاتی می‌شود . فیلم حق سکوت داستان یک روحانی و چالش ‌های پیش روی او در موقعیتی خاص را به تصویر می‌کشد . میرهاشم طلبه ‌ای جوان است که به همراه همسرش فرشته به تازگی توانسته خانه‌ ای کوچک بخرد . تهیه‌ ی پول خانه باعث شده میرهاشم از چک بانکی استفاده کند و حالا چک به دست یک شرخر افتاده است . طلبه ‌ی جوان در میانه ‌ی مشکلات شدید خانوادگی و قهر همسرش ، به واسطه ی خانه ‌ای که به تازگی خریده ‌، هشت میلیون تومان به فردی بدهکار شده است . اما او توانایی پرداخت بدهی خود به این فرد را ندارد . دهه‌ ی محرم هم نزدیک است و این طلبه‌ ی جوان تصمیم می‌گیرد برای پرداخت بدهی خود ، به جای سفرهای تبلیغی ، منبر برود و برای منبرش پول بگیرد ...
لازم بذکر است پس از نمایش فیلم، جلسه نقد و بررسی فیلم با حضور کارگردان و تهیه کننده انجام گردید که در این جلسه طلاب فعال در عرصه هنر از حسن پرداخت فیلم نسبت به روحانیت قدردانی کردند و البته نقاط ضعف کوچکی را بیان کردند که قابل اغماض بوده است.
لازم به ذکر است سلسله نشست های «هنر متعالی» با موضوع نمایش و بررسی فیلم های مستند و داستانی جهت اطلاع رسانی به روحانیت نسبت به اتفاقات اخیر سینمای ایران و تاثیرگذاری و جریان سازی طلاب در عرصه سینما برگزار می گردد.
 
امتیاز دهی
 
 

 
 
 

صفحه خانه   |   بانک اطلاعات   |   خدمات الکترونیک   |   محصولات فرهنگی   |   پایگاه های وب    |   روابط عمومی

 

www.dte.ir

Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما