پنجشنبه 9 فروردين 1403   21:22:41

(مهار تورم، رشد تولید)

print

بازدید نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان از شعبه جنوب شرق کشور

  • خلاصه :نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان از دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور در زاهدان بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی (تبلیغ نیوز)، آیت الله محامی «امام جمعه شهر زاهدان» در این دیدار اظهار داشت: حضور شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان ایجاب می‌کند که دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور فعالیت ویژه‌تری را برای طلاب شیعه و سنی در دستور کار داشته باشد.

وی گفت: تثبیت پایه‌های اعتقادی، ورزیده‌تر شدن در دفاع از مبانی اعتقادی، تقویت تعامل مثبت با مذاهب دیگر، تبیین مبانی تقریب مذاهب و مسائل مرتبط، از جمله مواردی است که باید در این استان پهناور بیش از سایر استان‌ها به آنها پرداخته شود.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به وجود حوزه‌های علمیه شیعه و سنی در این استان، زمینه‌های کاری فراوانی برای دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق به وجود می‌آید و بر این اساس، باید اقدامات انجام شده در این استان به الگوی موفقی برای اجرای برنامه‌های آمورشی و پژوهشی مشترک در بین مذاهب شیعه و سنی تبدیل شود.

وی با بیان این که امروزه تقویت حوزه‌های علمیه خواهران سیستان و بلوچستان یک ضرورت است، افزود: همگان باید برای تقویت حوزه‌های علمیه خواهران این استان تلاش کنیم و می طلبد دفتر تبلیغات اسلامی نیز در این مهم ورود نماید.

آیت الله محامی با تأکید بر ورود طلاب به فضای مجازی اظهار داشت: طلاب و مبلغین در ایام شیوع ویروس کرونا با تولید و انتشار محتواهای مناسب در بستر فضای مجازی، فعالیت‌های تبلیغی خود را ادامه دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین بنافی «رییس دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور» نیز در پایان به ارائه گزارشی در خصوص فعالیت های صورت گرفته و همچنین فعالیت های کوتاه مدت و بلند مدت در دست اقدام این شعبه پرداخت.

 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما