به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، محمدجواد استادی رئیس اداره فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: طرحهای گرافیکی برگزیده برنامه «بهار معنویت» به همت و پیگیری اداره فضای مجازی، هنر و رسانه در سطح شهر مشهد مقدس و در ایام ماه مبارک رمضان نمایش داده شد
محمدجواد استادی ابراز داشت: از جمله اقدامات پیشبینیشده در برنامه تبلیغی «بهار معنویت» که از سوی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی برنامهریزی شده بود نمایش پیامهای دینی در چارچوب طرحهای گرافیکی جذاب بود.
وی افزود: بر این اساس و به همت و پیگیری اداره فضای مجازی، هنر و رسانه شعبه خراسان رضوی و همکاری و تعامل سازنده با شهرداری مشهد مقدس، طرحهای گرافیکی برگزیده برنامه «بهار معنویت» در 7 تابلوی بزرگ شهری، 11 تلویزیون شهری و 60 ال ای دی در سطح شهر مشهد مقدس و در ایام ماه مبارک رمضان نمایش داده شد.
رئیس اداره فضای مجازی هنر و رسانه در پایان گفت: بر اساس توافق صورت گرفته این طرحهای برگزیده به صورت مکرر از طریق کانالهای مجازی وابسته به شهرداری مشهد در اختیار شهروندان مشهد مقدس قرار گرفت.